reklama

Cesta spoznania

Cesta spoznania Životom cestujem, spoznávam ľudí. Sú ako deň a noc, svietia i zhasínajú, zlé i dobré vlastnosti majú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Životom cestujem, spoznávam ľudí. Sú ako deň a noc, svietia i zhasínajú, zlé i dobré vlastnosti majú. Sú smutní no vedia sa aj smiať. Blízky i vzdialení, muži i ženy. Sú medzi nimi takí, ktorí sú môjmu srdcu blízko a majú, moju úctu i dôveru si odo mňa ako vďaku odnesú. Dávajú viacej ako berú a nemyslia len na seba, na môj veru. Život nám na cestách dáva možnosť voľby, som rád že som volil túto cestu práve s týmito ľuďmi. Zmýlil som sa párkrát, priznávam, som vinný a chcem ľutujem zlé činy. Ďakujem vám, že ma máte radi i s mojou povahou zavše ako malý psík. Veselý, smutný neviem skryť či mám či nemám rád. Neviem sa tváriť, viem len dať. Ak dávam málo nemôžem dať viac preto aby každý dostal svoj diel. Malý ale predsa zo srdca.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

pseud. Max Wolf

Jozef Adamčík

Jozef Adamčík

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek,čo hľadá pravdu v sebe a iných.A čakám od života splnenie mojich snov.Základná hodnota je moja rodina. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu