reklama

Ako poznám seba sám

Pohľad do seba, kedy treba sebe odpovedať na otázky v sebe skryté, na ktoré vie odpovedať len každý sebe sám. Ale musí nato mať odvahu. Ja som tú odvahu našiel. A vy?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ako poznám seba sám

Premýšľal som či nazrieť do duše človeka sa dá, skúsim to nič iné mi nezostáva. Ale ako? To je veda, cez hlavu sa nazrieť nedá. Cez oči tá cesta vedie snáď, skúsim sa sám seba opýtať. Možno do duše priamo nazrieť? No môžeš tam nájsť čo nehľadáš, slová, ktoré nepoznáš. Zostaneš slepo v svetle stáť, zostať mám, či zutekať? Spoznať dušu nielen svoju za pokus stojí , no plytký človek pohľadu pohľadov sa bojí. Neverí, že môže riadiť život môj i tvoj, ovplyvniť ho, začať ho, či ukončiť. Uveríš? Možno je už neskoro, možno nie, vo hviezdach však nehľadaj znamenie! Nikomu never, sebe len, kým ti srdce v hrudi tepe, otvára ti dvere k duši, nie že nie to pravda je, no hľadaj to znamenie v sebe ukryté.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ÁNO, či NIE? Každý nech si sám odpovie...

pseud. Max Wolf

Jozef Adamčík

Jozef Adamčík

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek,čo hľadá pravdu v sebe a iných.A čakám od života splnenie mojich snov.Základná hodnota je moja rodina. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu