reklama

Snívam... snívate i vy?

Snívanie: Snívame od začiatku až do konca svojho života. Nezabudli ste snívať i vy? Vek nikoho neobmedzuje, dáva pocit, na ktorý sme už dávno zabudli - spokojný úsmev na tvári. Kedy ste sa naposledy so spokojným úsmevom zobudili?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď oči ticho zatvorím, čas sa vo mne zastaví a moje myšlienky ako vietor v hlave vejú, volajú chceme žiť. Ako ich v skutočnosť premeniť. Neviem, veru nie, mám sa dať na kúzlenie? O čom človek sníva? Ako zmeniť svoje sny na skutočnosť a urobiť sa šťastným. Asi preto tak radi snívame a svoje sny si vziať nedáme. Ženú nás v pred, ukážu nám krajší svet, v ktorom sa sniť oplatí. Vezmi si života opraty a nasmeruj ho smerom, ktorým chceš, v každom z nás dieťa drieme, chce sa hrať a životu niečo dokázať. Byť šťastný a tvoriť šťastný svet, ľudí, ktorých rád mám, na sieti pokoja a kľudu ich pohojdám. Každý z nich zaspí spánkom pokojným a s úsmevom veselým. Skúšam tváre rozjasniť, budeme potom bližšie k svojmu ja i k tomu čo nás napĺňa. Skúsme na svoje detstvo spomenúť a na starosti zabudnúť. Ak nie v živote tak aspoň v sne, želám snívanie nekonečné. Za každý váš úsmev chcem vám poďakovať a z vášho snívania radosť mať. Ste spokojní, ja áno – s vami i so sebou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Max Wolf

Jozef Adamčík

Jozef Adamčík

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek,čo hľadá pravdu v sebe a iných.A čakám od života splnenie mojich snov.Základná hodnota je moja rodina. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu